01.04.2005 kl 18:00 Idrettslunden kunstgress Publikumstall: 40

Njürd NÌrbø (67)
Nick NÌrbø (77)
Nesler NÌrbø (89)
Ronny Ponni Einarsen (29)
Arild Heskje (34)
Glenn Time
Ronny Ponni Einarsen
Ola Fintland
Bjarte Brunes
Stig Rosseland
Øyvind Harestad
Terje Haugland
Espen Bru
Kjell Ove Taksdal
Arild Heskje
Gunnar U. Stangeland
John SĂŚgrov Holm
Torfinn Johansen
Roy Andrè Einarsen
Frode Eriksen
Ingen Roy Andrè Einarsen -> Gunnar U. Stangeland (55)
Frode Eriksen -> Kjell Ove Taksdal (55)
John SĂŚgrov Holm -> Ronny Ponni Einarsen (80)
Nils NÌrbø (67) Bjarte Brunes (67)
Ingen Ingen.
Kamprapport | Før kampen
Folk pü NÌrbø (og pü Rosseland) lurer sikkert fremdeles pü om fredagens kamp var en seriøs treningskamp eller en gigantisk velregisert aprilspøk. Fakta er i hvert fall at Rosseland gikk pü sitt største tap siden 2-8 fadesen mot Bakke og Havørn i 2003.
I kraftig medvind startet NÌrbø best og fikk upresset gjøre 1-0 og 2-0 før Rosseland hadde vÌrt over midtbanen.
SĂĽ tok gjestene over. I kraftig motvind spilte Rosseland seg til flere store sjanser og kvitterte to ganger ved Ronny Ponni Einarsen og Arild Heskje.
Like før pause gikk NÌrbø opp til 3-2 til tross for at spilleren som vendte vekk Bjarte Brunes holdt begge armene rundt RBK-stopperen. Dommeren godkjente mület og kampen gikk dermed offisielt over fra bingo til parodi.

Rosseland presset voldsomt i medvinden i andre omgang, men det var gjestene som stod for mĂĽlene. PĂĽ uforklarlig vis endte omgangen med 4-0 til hjemmelaget og 7-2 sammenlagt.
Rosseland spilte langt under pari, men en skal ikke undre seg over at motivasjonen nok var litt dalende utover kampen....

Treningskampen betyr heldigvis lite i forhold til seriepoeng, det blir spennende ü møte NÌrbø pü gress med dommer(e).